Umowa o sprzątanie pomieszczeń biurowych. Zlecę sprzątanie biura – sprzątanie na umowę zlecenie

Nasza praca nie pokrywa wszystkich najważniejszych wydatków? Możemy poszukać jakiegoś dodatkowego zajęcia, które sprawi, że nasz portfel nie będzie już dłużej świecił pustkami, a pieniędzy starczy nawet na przyjemności.

Umowa o sprzątanie pomieszczeń biurowych

To chyba bardzo pozytywna perspektywa. Dobrą opcją dorobienia sobie do pensji jest sprzątanie mieszkań i biur. Jest to lekka i niewymagająca specjalnych umiejętności praca. Umowa o sprzątanie pomieszczeń biurowych to najczęściej zlecenie. Ta forma zatrudnienia, poza umową o dzieło stanowi jedną z najpopularniejszych umów jeśli chodzi o prace dorywcze – w tym sprzątanie mieszkań, pomieszczeń biurowych.

sprzątanie na umowę zlecenie

Zanim zgłosimy się jako chętni, albo odpowiemy na jedno z ogłoszeń, poznajmy najpierw wszystkie zalety i wady jakie ze sobą niesie sprzątanie na umowę zlecenie. To dość elastyczna forma zatrudnienia. Nie wiąże nas bardzo mocno z naszym zleceniodawcą. Jednak musimy pamiętać, że sprzątanie, choć proste i niemęczące, będzie wymagać od nas dokładności, porządności i uczciwości. Tylko wtedy nasz zleceniodawca będzie z nas zadowolony, a musimy o to zadbać, bo w każdej chwili może zrezygnować z nas jako wykonawcy. A wtedy z dodatkowego zarobku nici.